Nacházíte se zde: Úvod / Všechny IT služby / Podpora online výuky a vzdáleného přístupu k informačním systémům

Podpora online výuky a vzdáleného přístupu k informačním systémům

Vážení kolegové, vzhledem k nastalé situaci bychom Vám rádi nabídli služby, které můžete využít pro vzdálenou výuku.

 

Připojení do sítě školy prostřednictvím VPN

Pro přístup k některým službám univerzity je nutné, aby byl Váš počítač připojen do univerzitní sítě například: k sdíleným diskům nebo k dalším interním IT službám univerzity.

V odkazu níže naleznete podrobný návod, jak si doma zprovoznit VPN.

https://vpn.jcu.cz/

Videokonference / synchronní online výuka

V odkazech pod textem, naleznete aplikace, které Vám zajistí videokonferenci se studenty. Aplikace se dají využít nejen jako nástroj k video komunikaci, ale můžete přes ně sdílet své přednášky v podobě prezentací v reálném čase.

Primárně doporučujeme využívat MS TEAMS (odkaz číslo 1.), v odkazu nalezne podrobný návod, jak využívat služeb MS TEAMS.

Další preferovanou variantou je ZOOM (odkaz číslo 2.), kde Vám základní účet umožní schůzky na 40 minut s až 300 účastníky.

https://helpdesk.jcu.cz/dokumentace/pouziti-ms-teams

https://cesnet.zoom.us/

https://cart.webex.com/sign-up

https://meetings.cesnet.cz/

 

V případě dotazů na MS TEAMS nás kontaktujte na e-mailu o365@rt.jcu.cz

V případě dotazů na další aplikace nás kontaktujte na e-mailu elearning@rt.jcu.cz

 

Moodle / asynchroní online výuka

Podrobnosti o vytváření a správě kurzů naleznete zde https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/elearning

 

Přístup do elektornické pošty:

V odkazu níže naleznete návod jak se přihlásit do vašeho univerzitního e-mailu pomocí webového rozhraní.

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/e-mail

 

Kontakt na helpdesk JU.

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/helpdesk

 

Pro konkrétní zadání vašeho požadavku nebo problému můžete využít formulář v odkazu níže.

https://helpdesk.jcu.cz/odesilani-pozadavku-a-hlaseni-problemu

 

Akademická knihovna - přístup ke knihovním službám. 

Vzhledem k opatření kvůli epidemii koronaviru je fungování našich služeb značně omezené, ale neznamená to, že Vám naše služby nemůžeme nabídnout alespoň v omezené míře.

https://helpdesk.jcu.cz/dokumentace/akademicka-knihovna-pristup-ke-knihovnim-sluzbam/

 

 

Novinky / Upozornění
T-Mobile - neomezená data zdarma Po dobu nouzového stavu nabídne svým firemním zákazníkům neomezená data zdarma.
U Z A V Ř E N O pro veřejnost veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.
HelpDesk - úprava pracovní doby HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.
Další novinky...
HelpDesk CIT

Otevírací doba platná od 11.3.2020 do odvolání

U Z A V Ř E N O pro veřejnost

veškeré požadavky budou řešeny po předchozí

telefonické, či e-mailové dohodě.

Kartové centrum telefon: 38 903 2107; 38 903 2117

                           e-mail: vkubak@jcu.cz

Helpdesk telefon: 38 903 1234

 

                      Mobil: 724 859 137

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE