Nacházíte se zde: Úvod / Všechny IT služby / IT Services / Podpora online výuky a vzdáleného přístupu k informačním systémům JU

Podpora online výuky a vzdáleného přístupu k informačním systémům JU

Vážení kolegové, vzhledem k nastalé situaci bychom Vám rádi nabídli služby, které můžete využít pro vzdálenou výuku.

 

Připojení do sítě školy prostřednictvím VPN

Pro přístup k některým službám univerzity je nutné, aby byl Váš počítač připojen do univerzitní sítě například: k sdíleným diskům nebo k dalším interním IT službám univerzity.

V odkazu níže naleznete podrobný návod, jak si doma zprovoznit VPN.

https://vpn.jcu.cz/

 

Návod na vytvoření Microsoft Teams schůzky v e-learningu

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/podpora-online-vyuky-a-vzdaleneho-pristupu/navod-na-vytvoreni-microsoft-teams-schuzky-v-e-learningu/view

 

Návod na přípravu distanční zkoušky v MS Teams

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/podpora-online-vyuky-a-vzdaleneho-pristupu/navod-na-pripravu-distancni-zkousky-v-ms-teams/view

Záznam z webináře Možnosti ověřování výsledků a kompetencí distanční formou, který proběhl v pátek 17. dubna.

Záznam z webináře Distanční státní zkoušky v Microsoft Teams

 

Videokonference / synchronní online výuka

V odkazech pod textem, naleznete aplikace, které Vám zajistí videokonferenci se studenty. Aplikace se dají využít nejen jako nástroj k video komunikaci, ale můžete přes ně sdílet své přednášky v podobě prezentací v reálném čase.

Primárně doporučujeme využívat MS TEAMS (odkaz číslo 1.), v odkazu nalezne podrobný návod, jak využívat služeb MS TEAMS.

Další variantou je ZOOM (odkaz číslo 2.), kde Vám základní účet umožní schůzky na 40 minut s až 300 účastníky.

 

https://helpdesk.jcu.cz/dokumentace/pouziti-ms-teams
Třídu v MS Teams je možné založit i přes IS/STAG - více zde: https://is-stag.zcu.cz/zakaznici/elearning/

http://cesnet.zoom.us/
Vyjádření CESNETu k aktuálním bezpečnostním otázkám

http://cart.webex.com/sign-up

http://meetings.cesnet.cz/

 

V případě dotazů na MS TEAMS nás kontaktujte na e-mailu o365@rt.jcu.cz

V případě dotazů na další aplikace nás kontaktujte na e-mailu elearning@rt.jcu.cz

 

Moodle / asynchronní online výuka

Podrobnosti o vytváření a správě kurzů naleznete zde:

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/elearning

 

Přístup do elektornické pošty

V odkazu níže naleznete návod jak se přihlásit do vašeho univerzitního e-mailu pomocí webového rozhraní.

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/e-mail

 

Kontakt na helpdesk JU

https://helpdesk.jcu.cz/sluzby/helpdesk

 

Pro konkrétní zadání vašeho požadavku nebo problému můžete využít formulář v odkazu níže

https://helpdesk.jcu.cz/odesilani-pozadavku-a-hlaseni-problemu

 

Akademická knihovna - přístup ke knihovním službám

Vzhledem k opatření kvůli epidemii koronaviru je fungování našich služeb značně omezené, ale neznamená to, že Vám naše služby nemůžeme nabídnout alespoň v omezené míře.

https://helpdesk.jcu.cz/dokumentace/akademicka-knihovna-pristup-ke-knihovnim-sluzbam/

Novinky / Upozornění
Upozornění - iFIS - Odstávka / upgrade iFIS, IPS čtvrtek 30.7. 2020 – sobota 1.8.2020 Z důvodu upgradu - odstávky FISu bude nedostupný systém iFIS, IPS, nefunkční budou tisky přes centrální tiskárny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.
U Z A V Ř E N O pro veřejnost veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.
HelpDesk - úprava pracovní doby HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.
Další novinky...
Nadcházející události
Dny vzdělávací činnosti vysokých škol 02.09.2020 - 03.09.2020 — Národní technická knihovna, Technická 2710/6, 160 80 Praha 6
Nadcházející události...
HelpDesk CIT

Od 25.5.2020 opět otevřeno

Po - Pá od 8:00 do 12:00 a 13:00 do 15:00

 

             

 

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE