Nacházíte se zde: Úvod / Všechny IT služby / IT Services / Objednání a nákup PC a jiné výpočetní techniky

Objednání a nákup PC a jiné výpočetní techniky

Popis:
Objednání a nákup PC na základě celouniverzitního výběrového řízení, případně prostřednictvím Dynamického nákupního systému.
 
Administrátoři:
Petr Hanus
Pavel Černý
RNDr. Josef Milota

 

Kontakty:
Petr Hanus, tel.: (38903) 2114, 603328970, e-mail: hanus@jcu.cz 

Pavel Černý, tel.: (38903) 2118, e-mail: cernyp@jcu.cz   

RNDr. Josef Milota, tel.: (38903) 2005, e-mail: milota@jcu.cz  


 

Základní informace:

Ve výběrových řízeních na výpočetní techniku uskutečněných v roce 2015 byl vysoutěžen dodavatel výpočetní techniky v následujících oblastech:

  • PC a LCD monitory
  • notebooky

 

Pro každou oblast byla s dodavatelem sepsána rámcová smlouva s platností 2 roky nebo do vyčerpání stanoveného finančního limitu (v závislosti na tom, co nastane dříve):

 

Nákupy uvedeného sortimentu techniky se realizují v souladu s rámcovou smlouvou pro danou komoditu, a to formou na JU schválené objednávky, jejíž přílohu tvoří tabulka s přehledem a kalkulací nakupovaného zboží v dané komoditě:

Soubory s objednávkovými kalkulacemi obsahují rovněž technickou specifikaci jednotlivých zařízení.

 

Od června 2017 je možné nakupovat PC, LCD monitory a notebooky také prostřednictvím Dynamického nákupního systému. Podrobné informace o postupu nákupu jsou uvedeny v dokumentu:

K objednávkám je nutné přikládat technické specifikace požadovaných zařízení - vzory jsou zde:


 

Součást:
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Kategorie:
Novinky / Upozornění
OPRAVENO - Verso - FIS - nepřenáší se LL Chyba je odstraněna a přenos je opět funkční. ---- Aktuálně řešíme problém s nepřenášením likvidačních listů mezi iFIS a Versem. Na opravě intenzivně pracujeme a o vyřešení Vás budeme informovat. Omlouváme se za komplikace.
U Z A V Ř E N O pro veřejnost veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.
HelpDesk - úprava pracovní doby HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.
Další novinky...
HelpDesk CIT

Od 25.5.2020 opět otevřeno

Po - Pá od 8:00 do 12:00 a 13:00 do 15:00

 

             

 

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE