Nacházíte se zde: Úvod / Všechny IT služby / IT Services / HelpDesk CIT

HelpDesk CIT

Dostali jsme se při využívání IT služeb do potíží? Neváhejte se obrátit na pracoviště uživatelské podpory HelpDesk CIT.

Pracoviště HelpDesk CIT se nachází v pavilonu M Zemědělské fakulty - budova č. 7 na této mapce.

 
Pro zadání požadavku, nebo nahlášení problému použijte tento formulář.
Pokud nevíte, které služby se váš problém týká, napište e-mail s popisem vašeho problému na adresu: helpdesk@rt.jcu.cz.

 

 

 

 

 

Otevírací doba pro veřejnost

 

Pracovní doba HelpDesk CIT

 

Po - Pá 8.00 - 12.00 hodin      13.00 - 15.00 hodin
 
 
Případné změny budou uvedeny zde
Kategorie: ,
Novinky / Upozornění
Výpadek firewallu a jím chráněných služeb V pátek dne 16.4.2021 od 15:30 hodin bude plánovaný výpadek firewallu pro ekonomické agendy, EGJE a STAG. Délka výpadku bude cca 30 minut.
Odstávka Versa ve středu 7.4. od 14.00 hodin Ve středu 7.4. od 14:00 nebude dostupný systém VERSO (ZAD, LL, CŽV) z důvodu upgradu systému. Odstávka potrvá cca do 19:00. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za případné komplikace.
Výpadek autentizačních služeb 16. 3. 2021 Dne 16. 3. 2021 došo ve večerních hodinách k výpadku autentizačních služeb.
Plánovaný výpadek při upgradu páteřního routeru v Českých Budějovicích Plánovaný výpadek při upgradu páteřního routeru v Českých Budějovicích
Další novinky...
HelpDesk CIT

 

             

 

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE