Nacházíte se zde: Úvod / Novinky

iFIS instalace patch 2002

Odstávka iFIS

Po dobu instalačních prací dojde ke krátkodobé odstávce aplikace iFIS, která je plánovaná na čtvrtek 27.2.2020 od 17 hodin.
Od 17 hodin do cca 19 hodin bude iFIS MIMO PROVOZ J. Koutný

T-Mobile - neomezená data zdarma

Po dobu nouzového stavu nabídne svým firemním zákazníkům neomezená data zdarma.

T-Mobile si je vědom závažnosti stávající situace, a proto přistupuje k mimořádnému kroku. Po dobu nouzového stavu nabídne svým firemním zákazníkům neomezená data zdarma.

"Plně si uvědomujeme závažnost současné situace i nejistotu, kterou naši zákazníci pociťují" říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic, a dodává: "Aktuální nabídkou chceme přispět svým dílem k zachování přirozeného běhu české ekonomiky a bezproblémovému chodu státních institucí, a zpříjemnit všem život v době, která je pro nás všechny velmi náročná."

Nouzový stav představuje značnou zátěž pro firmy a státní instituce. Pro zmírnění dopadů aktuální situace na chod ekonomiky umožní T-Mobile využívat neomezená data zdarma všem zákazníkům s Rámcovou smlouvou. Naši zákazníci i jejich koncoví uživatelé, kteří nyní aktivně data čerpají, budou mít od 18.3. aktivována neomezená data zdarma. Nabídka platí po dobu vyhlášeného nouzového stavu, předběžně do 30. dubna 2020 U tarifů, které nabídku využijí, nebude do konce této mimořádné nabídky možné měnit stávající nastavení datových zvýhodnění a datového objemu.

Pro aktivaci stačí mít nyní aktivní data v rámci svého mobilního hlasového tarifu, případně datového zvýhodnění. Stávající nastavení ostatních služeb tato nabídka nijak nemění.

Věříme, že naše pomoc usnadní v současné nelehké situaci běh Vaší společnosti a pomůže Vašim zaměstnancům zůstat v kontaktu s kolegy a zajistit tak plynulý chod firmy i při práci z domova.

Váš T-Mobile

U Z A V Ř E N O pro veřejnost

veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.

U Z A V Ř E N O pro veřejnost

veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.

Kartové centrum telefon: 38 903 2107; 38 903 2117

e-mail: vkubak@jcu.cz

Helpdesk telefon: 38 903 1234

Mobil: 724 859 137

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

HelpDesk - úprava pracovní doby

HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.

Po dobu trvání mimořádných opatření ohledně vývoje situace epidemie koronaviru je upravena pracovní doba pracoviště HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.

Akce dokumentů

Novinky / Upozornění
T-Mobile - neomezená data zdarma Po dobu nouzového stavu nabídne svým firemním zákazníkům neomezená data zdarma.
U Z A V Ř E N O pro veřejnost veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.
HelpDesk - úprava pracovní doby HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.
Další novinky...
HelpDesk CIT

Otevírací doba platná od 11.3.2020 do odvolání

U Z A V Ř E N O pro veřejnost

veškeré požadavky budou řešeny po předchozí

telefonické, či e-mailové dohodě.

Kartové centrum telefon: 38 903 2107; 38 903 2117

                           e-mail: vkubak@jcu.cz

Helpdesk telefon: 38 903 1234

 

                      Mobil: 724 859 137

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE