Nacházíte se zde: Úvod / Konference, školení / Konference Eunis Špindlerův Mlýn 2017

Konference Eunis Špindlerův Mlýn 2017

Dopad zavedení novely VŠ zákona do IS vysokých škol
Čas 29.05.2017   08:00
30.05.2017   20:00
Místo Harmony Club Hotel Špindlerův Mlýn
Přidat událost do kalendáře vKalendář (Windows, Linux)
iCal (Mac OS X)

                              

  

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Termín konání:                      29. 5. – 30. 5. 2017

Místo konání:                       Harmony Club Hotel

                                              Špindlerův Mlýn

            www.harmonyclub.cz

 

Novela vysokoškolského zákona z 2. 3. 2016 přináší významné změny v chování vysokých škol týkající se sledování a zajišťování kvality. V uvedené novele se problematiky týká zejména část osmá „Hodnocení vysoké školy“. Tato činnost se neobejde bez důkladné informační podpory. Také standardy a směrnice pro zajišťování kvality v evropském prostotu VŠ – ESG – přímo v bodech 1.6, 1.7 a 1.8 se o ICT opírají a ICT vyžadují. Novela VŠ zákona nepřináší změny jen v oblasti kvality. Také poměrně krátký nově zavedený „§ 69a Doručování písemností studentům a uchazečům o studium“ se významně promítne do současných studijních agend VŠ.

 

Sledování kvality není pro VŠ nic nového. Na řadě fakult je zavedeno ISO, jsou zmapovány a řízeny procesy, již dlouhodobě probíhají různá tzv. hodnocení kvality prováděná studenty, hodnocení akademických pracovníků apod., a před IS vysokých škol stojí úkol skloubit nové požadavky s již existujícími systémy. Pokud by cílová řešení měla používat jednotná data, dostáváme se již do oblastí BI či datových skladů.

 

V rámci konference by mělo dojít k výměně informací, jak je uvedená problematika řešena na jednotlivých školách. Konference je určena zejména pracovníkům VŠ z oblasti správy IT infrastruktury, managementu a administrativním pracovníkům. Zúčastněné firmy budou mít příležitost prezentovat svá řešení.

 

Základní tematické okruhy

 

  • Dopady nových požadavků na datovou základnu IS VŠ
  • Současná řešení sledování kvality na VŠ
  • Nástroje pro sledování kvality a zpracování dat pro další rozhodování
  • Zkušenosti se zaváděním a dodržováním norem ISO
  • IT podpora řízení procesů
  • Studijní IS a doručování písemností

 

 

Pokyny k zaslání příspěvku

Příspěvky budou recenzované. Témata a anotace příspěvků zasílejte na adresu rychlik@civ.zcu.cz. Program bude sestaven z vybraných příspěvků, struktura programu a pořadí příspěvků bude upraveno podle rozsahu a obsahu došlých témat.

 

Základní termíny


Odeslání anotace příspěvku:                            27. března  2017
Oznámení o zařazení příspěvku:                       30. března  2017
Odeslání příspěvků do sborníku:                      24. dubna  2017
Registrace (na www.eunis.cz):                    do 28. dubna  2017
Konání konference:                                 29. - 30. května  2017

 

Poplatek

Vložné na konferenci 1 500 Kč bude hrazeno bankovním převodem.

Číslo účtu:        2336097001/5500

KS:                  308

VS:                  IČO organizace účastníka

Poznámka:       jméno účastníka

Za členy EUNIS bude vložné hradit sdružení EUNIS-CZ.

Příjezd na konferenci je možný již v neděli 28. května 2017. Konferenční dny budou pondělí 29. 5. a úterý 30. 5. 2017.

 

Ceny zlevněného ubytování jsou 895 Kč/os./noc za lůžko ve dvojlůžkovém pokoji obsazeném dvěma osobami nebo 1 390 Kč/os./noc ve dvojlůžkovém pokoji obsazeném jednou osobou. Ceny jsou se snídaní a volným vstupem do bazénu a whirlpoolu po celou dobu pobytu. Ubytování si každý účastník hradí sám. Parkovné bude placeno zvlášť 200 Kč na noc.

 
 

Podrobné informace a registrační formulář najdete na www.eunis.cz .

Novinky / Upozornění
Odstávka CULu - 27.6. od 18 do 19 hodin Z důvodu aktualizace bude v úterý od 18 hodin nedostupné centrální úložiště. Odstávka potrvá cca 30 minut. V průběhu odstávky nebudou dostupné soubory ve Verso a iFIS.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba:

Po: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Út:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

St:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Čt:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Pá: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

 

Od 29.5. do 31.8. změna otevírací doby

8.00 - 12.00 13.00 - 16.00

 

Kontakt:

Telefon: 38 777 1234

E-mail: helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE