Nacházíte se zde: Úvod / Konference, školení / ALVAO Technology Day 2017

ALVAO Technology Day 2017

Čas 20.04.2017   08:00
11.05.2017   20:00
Přidat událost do kalendáře vKalendář (Windows, Linux)
iCal (Mac OS X)
 
 

20. 4. 2017

Brno, Hotel Voroněž
Křížkovského 458/47

11. 5. 2017

Praha, Microsoft
Vyskočilova 1561/4a

 
 

ALVAO Technology Day 2016

 

 

... bezplatná registrace právě zahájena

 

 

Registrujte se na konferenci v Brně

 

 

Registrujte se na konferenci v Praze

 

 

O konferenci

 

Konference ATD se stává tradiční platformou pro sdílení zkušeností na poli IT Service Managementu a také v oblasti Enterprise Service Managementu. Vystoupí zde IT manažeři významných českých společností se svými zkušenostmi v uvedených oblastech. Budou se řešit aktuální výzvy nejen v řízení IT, ale také v oblasti dodávání vnitropodnikových služeb.

Účastníci se mohou těšit i na další zajímavá témata jako například tržiště poskytování služeb, elektronický vnitropodnikový obchod a další. U kulatých stolů budou připraveni k diskuzi také hlavní vývojáři produktu. V odpolední části bude slavnostně uvedena nová verze systému ALVAO 10 a představeny její hlavní novinky.


 

 

Co Vás čeká

  • zajímavé přednášky
  • praktické ukázky
  • workshopy zaměřené na nové funkčnosti a změny v ALVAO 10
  • diskuse, kde se můžete podělit o své zkušenosti s ostatními uživateli
  • občerstvení po celý den


 

 

Na co se můžete těšit

 

O vesmíru, životě, vašem IT a vůbec

Tomáš Kubica, Azure TSP, Microsoft

Proč se mnohdy nevyplatí sázet na “Big bets”? Kdy se stane vysoké SLA vaším nepřítelem? Co je spustitelná dokumentace a v čem je lepší, než ta vaše? Myslíte, že vaším budoucím kolegou bude robot? Podívejme se společně na cloud, automatizaci a umělou inteligenci a jak to ovlivní to, jak se o IT staráme.

 

Jak postavit katalog služeb

Radek Klein, GTS ALIVE

V rámci přednášky bude představeno, co je to katalog služeb a na co si dát při jeho tvorbě pozor. Podělíme se o získané zkušenosti s tvorbou katalogu při zavádění ALVAO Service Desku v rámci mezinárodní organizace GTS ALIVE Group doplněné o praktické tipy a příklady.

 

Využití nástroje Service Desk na finanční procesy a procesy řízení kvality

Jindřich Bartoš, Compass Group Czech Republic s.r.o.

Využití ALVAO Service Desk jako nástroje na evidenci smluv. Požadavky na nové vybavení v rámci provázanosti ALVAO Service Desk a ALVAO Asset Management. Zadávání a kontrola hromadných úkolů pro všechny zaměstnance.

 






Další spíkři budou následovat.

Více informací na našem webu.

 



 

 

Registrujte se na konferenci v Brně

 

 

Registrujte se na konferenci v Praze

 

 

 

... jen pro ty, kdo se chtějí zlepšovat.

 

 

 

 

Vaše připomínky rádi uvítáme na support@alvao.cz
Beta verze A10 k dispozici ke stažení zde.
 

 

Těšíme se na setkání.
Za tým ALVAO

Ilona Málková | asistentka marketingu
ALVAO | Informační systémy pro řízení podnikového IT
+420 730 897 020 | ilona.malkova@alvao.cz | www.alvao.cz
 

 

 
 
 
Novinky / Upozornění
Výpadek iFIS
Nový telefonní server Nový telefonní server byl zprovozněn v sobotu 26.8.2017. Prosím, hlaste problémy s funkčností.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba:

Po: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Út:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

St:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Čt:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Pá: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

 

Otevírací doba pro kombinované studium:

2.12.   7.00 - 16.00 pro absolutní nezájem zrušeno

9.12.   7.00 - 16.00 pro absolutní nezájem zrušeno

 

Kontakt:

Telefon: 38 777 1234

E-mail: helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE