Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - IDM (jednotná správa identit) / Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Nemohu se přihlásit - už jsem zapomněl heslo a neznám ani své uživatelské jméno.

Uživatelské jméno zjistíte NA TÉTO ADRESE v části "Vyhledávání uživatelského jména (IDM login) a osobního čísla", heslo pro první přihlášení zjistíte zde. Pokud neuspějete, obraťte se na bezpečnostního správce své součásti.

Pokud jste si již heslo na portálu IDM změnili a nastavili jste si odpovědi na kontrolní otázky, použijte portál IDM pro obnovu hesla.

Pokud jste i přesto při přihlášení neuspěli, obraťte se osobně na správce IDM.

K obnově hesla musíte předložit průkaz totožnosti a platnou identifikační kartu uživatele na JU!
Novinky / Upozornění
Výpadky iFIS, EGJE, VERSO, IPS, přílohy Od čtvrtka 20.7.2017, 17:00 hod. do konce týdne bude v podvečerních a nočních hodinách postupně probíhat upgrade databází iFIS, EGJE, VERSO, IPS, ALFRESCO, což bude způsobovat dočasné výpadky a nedostupnost v délce desítek minut až několika hodin.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba:

Po: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Út:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

St:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Čt:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Pá: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

 

Dne 20.7. z provozních důvodů zavřeno!

 

Od 29.5. do 31.8. změna otevírací doby:

8.00 - 12.00 13.00 - 16.00

 

Kontakt:

Telefon: 38 777 1234

E-mail: helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE