Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - IDM (jednotná správa identit) / Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Nemohu se přihlásit - už jsem zapomněl heslo a neznám ani své uživatelské jméno.

Uživatelské jméno zjistíte NA TÉTO ADRESE v části "Vyhledávání uživatelského jména (IDM login) a osobního čísla", heslo pro první přihlášení zjistíte zde. Pokud neuspějete, obraťte se na bezpečnostního správce své součásti.

Pokud jste si již heslo na portálu IDM změnili a nastavili jste si odpovědi na kontrolní otázky, použijte portál IDM pro obnovu hesla.

Pokud jste i přesto při přihlášení neuspěli, obraťte se osobně na správce IDM.

K obnově hesla musíte předložit průkaz totožnosti a platnou identifikační kartu uživatele na JU!
Novinky / Upozornění
upgrade iFIS Ve dnech 13.9. až 15.9.2018 proběhne upgrade iFIS a po tuto dobu nebude funkční. Bude omezena či ovlivněna funkcionalita dalších aplikací jako např. IPS, SafeQ, AMI…
Nefunkční přihlášení? Čtěte! Pokud máte problémy s přihlášením do některých služeb, přečtěte si, prosím, tento postup.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba:

Po  7.00 - 12.00   13.00 - 15.00

Út   7.00 - 12.00   13.00 - 15.00

St   7.00 - 12.00   13.00 - 15.00

Čt   7.00 - 12.00   13.00 - 15.00

Pá  7.00 - 12.00   13.00 - 15.00

Kontakt:

Telefon: 38 777 1234

E-mail: helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE