Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - IDM (jednotná správa identit) / Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Nemohu se přihlásit - už jsem zapomněl heslo a neznám ani své uživatelské jméno.

Uživatelské jméno zjistíte NA TÉTO ADRESE v části "Vyhledávání uživatelského jména (IDM login) a osobního čísla", heslo pro první přihlášení zjistíte zde. Pokud neuspějete, obraťte se na bezpečnostního správce své součásti.

K obnově hesla musíte předložit průkaz totožnosti a platnou identifikační kartu uživatele na JU!

Novinky / Upozornění
Odstávka EGJE v pondělí 26.9.2022 od 10:45 do 12:00 V pondělí 26.9.2022 bude EGJE od10:45 do 12:00 mimo provoz z důvodu instalace ůprav programu Děkuji za pochopení
Odstávka DB serverů (STAG, iFIS, VERSO, EGJE, AMI, atd.) - ve středu 12. 10. 2022 od 19:00 Dobrý den, ve středu 12. 10. 2022 od 19:00 bude probíhat odstávka DB serverů Oracle z důvodu údržby. Odstávka je plánována maximálně do 6:00 následujícího dne. Z tohoto důvodu nebudou dostupné služby STAG, iFIS, VERSO, EGJE, AMI, a další. Děkujeme za pochopení.
Odstávka EGJE 5.9.2022 od 6:30 do 7:15 V pondělí 5.9.2022 bude EGJE od 6:30 do 7:15 mimo provoz z důvodu instalace ůprav programu Děkuji za pochopení
Odstávka EGJE 25.7.2022 od 11:00 do 12:.00 V pondělí 25.7.2022 bude EGJE od 11:00 do 12:00 mimo provoz z důvodu instalace ůprav programu Děkuji za pochopení
Další novinky...
HelpDesk CIT

 

             

 

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE