Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - IDM (jednotná správa identit) / Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Co dělat, když neznám heslo ani uživatelské jméno?

Nemohu se přihlásit - už jsem zapomněl heslo a neznám ani své uživatelské jméno.

Uživatelské jméno zjistíte NA TÉTO ADRESE v části "Vyhledávání uživatelského jména (IDM login) a osobního čísla", heslo pro první přihlášení zjistíte zde. Pokud neuspějete, obraťte se na bezpečnostního správce své součásti.

Pokud jste si již heslo na portálu IDM změnili a nastavili jste si odpovědi na kontrolní otázky, použijte portál IDM pro obnovu hesla.

Pokud jste i přesto při přihlášení neuspěli, obraťte se osobně na správce IDM.

K obnově hesla musíte předložit průkaz totožnosti a platnou identifikační kartu uživatele na JU!
Novinky / Upozornění
Nový telefonní server Nový telefonní server byl zprovozněn v sobotu 26.8.2017. Prosím, hlaste problémy s funkčností.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba:

Po: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Út:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

St:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Čt:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Pá: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

 

Otevírací doba pro kombinované studium:

11.11.  7.00 - 16.00

25.11.  7.00 - 16.00

2.12.   7.00 - 16.00

9.12.   7.00 - 16.00

 

Kontakt:

Telefon: 38 777 1234

E-mail: helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE