Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - VERSO a MIS

FAQ - VERSO a MIS

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak se přihlásit a jak získat přístup do VERSO a do MIS?
Kde je dostupné VERSO a MIS a s jakým heslem?


Do systému VERSO se přistupuje přes stránky Manažerského informačního systému (MIS) na stránce https://mis.jcu.cz

VERSO používá autentizaci v rámci jednotné správy identit na JU - viz: http://helpdesk.jcu.cz/sluzby/idm-sprava-identit

Zobrazit nebo skrýt odpověď Co je to VERSO?
Co je to VERSO a jaký je vztah mezi MIS a VERSO?

VERSO je aplikační prostředí, ve kterém je mj. naprogramován i MIS - stránky se sestavami manažerského informačního systému. Ve VERSO jsou naprogramovány i další aplikace používané na JU, např. modul Žádanky (Objednávky).

Zobrazit nebo skrýt odpověď Je možné přidat další sestavy do MIS?
V přehledu sestav jsem nenašel tu, co potřebuji, na koho se obrátit?

Další sestavy je možné přidat po dohodě se správcem MIS (viz správci MIS).

Tvorba sestav je náročnější práce a vyžaduje vždy důkladnou analýzu celého problému a také většinou osobní jednání se zadavatelem.

Akce dokumentů

Novinky / Upozornění
IdM je znovu v provozu Systém IdM byl opraven a je znovu v provozu.
Další novinky...
HelpDesk CIT

Otevírací doba platná od 23.9.2019

Po  8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Út   8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

St   8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Čt   8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Pá  8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Helpdesk a Kartové centrum je od 19.12 do 2.1.2020

U Z A V Ř E N O !!!!!

 

 

Kontakt

Telefon: 38 777 1234

Mobil:    724 859 137

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE