Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - VERSO a MIS

FAQ - VERSO a MIS

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak se přihlásit a jak získat přístup do VERSO a do MIS?
Kde je dostupné VERSO a MIS a s jakým heslem?


Do systému VERSO se přistupuje přes stránky Manažerského informačního systému (MIS) na stránce https://mis.jcu.cz

VERSO používá autentizaci v rámci jednotné správy identit na JU - viz: http://helpdesk.jcu.cz/sluzby/idm-sprava-identit

Zobrazit nebo skrýt odpověď Co je to VERSO?
Co je to VERSO a jaký je vztah mezi MIS a VERSO?

VERSO je aplikační prostředí, ve kterém je mj. naprogramován i MIS - stránky se sestavami manažerského informačního systému. Ve VERSO jsou naprogramovány i další aplikace používané na JU, např. modul Žádanky (Objednávky).

Zobrazit nebo skrýt odpověď Je možné přidat další sestavy do MIS?
V přehledu sestav jsem nenašel tu, co potřebuji, na koho se obrátit?

Další sestavy je možné přidat po dohodě se správcem MIS (viz správci MIS).

Tvorba sestav je náročnější práce a vyžaduje vždy důkladnou analýzu celého problému a také většinou osobní jednání se zadavatelem.

Akce dokumentů

Novinky / Upozornění
Odstávka CULu - 27.6. od 18 do 19 hodin Z důvodu aktualizace bude v úterý od 18 hodin nedostupné centrální úložiště. Odstávka potrvá cca 30 minut. V průběhu odstávky nebudou dostupné soubory ve Verso a iFIS.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba:

Po: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Út:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

St:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Čt:  7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

Pá: 7.00 - 12.00 13.00 - 17.00

 

Od 29.5. do 31.8. změna otevírací doby

8.00 - 12.00 13.00 - 16.00

 

Kontakt:

Telefon: 38 777 1234

E-mail: helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE