Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - VERSO a MIS

FAQ - VERSO a MIS

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak se přihlásit a jak získat přístup do VERSO a do MIS?
Kde je dostupné VERSO a MIS a s jakým heslem?


Do systému VERSO se přistupuje přes stránky Manažerského informačního systému (MIS) na stránce https://mis.jcu.cz

VERSO používá autentizaci v rámci jednotné správy identit na JU - viz: http://helpdesk.jcu.cz/sluzby/idm-sprava-identit

Zobrazit nebo skrýt odpověď Co je to VERSO?
Co je to VERSO a jaký je vztah mezi MIS a VERSO?

VERSO je aplikační prostředí, ve kterém je mj. naprogramován i MIS - stránky se sestavami manažerského informačního systému. Ve VERSO jsou naprogramovány i další aplikace používané na JU, např. modul Žádanky (Objednávky).

Zobrazit nebo skrýt odpověď Je možné přidat další sestavy do MIS?
V přehledu sestav jsem nenašel tu, co potřebuji, na koho se obrátit?

Další sestavy je možné přidat po dohodě se správcem MIS (viz správci MIS).

Tvorba sestav je náročnější práce a vyžaduje vždy důkladnou analýzu celého problému a také většinou osobní jednání se zadavatelem.

Akce dokumentů

Novinky / Upozornění
OPRAVENO - Verso - FIS - nepřenáší se LL Chyba je odstraněna a přenos je opět funkční. ---- Aktuálně řešíme problém s nepřenášením likvidačních listů mezi iFIS a Versem. Na opravě intenzivně pracujeme a o vyřešení Vás budeme informovat. Omlouváme se za komplikace.
U Z A V Ř E N O pro veřejnost veškeré požadavky budou řešeny po předchozí telefonické, či e-mailové dohodě.
HelpDesk - úprava pracovní doby HelpDesk - pondělí až pátek - 7.00 - 12.00 hodin a 13.00 - 15.00 hodin.
Další novinky...
HelpDesk CIT

Od 25.5.2020 opět otevřeno

Po - Pá od 8:00 do 12:00 a 13:00 do 15:00

 

             

 

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE