Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy / FAQ - Office 365

FAQ - Office 365

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak se přihlásit do Office 365 (a pracovat s Outlook Online, Web Apps, OneDrive, Sharepoint) pomocí mého účtu na JU?

Ve webovém prohlížeči zobrazte stránku https://office365.jcu.cz a k přihlášení zadejte vaše standardní uživatelské jméno a heslo na JU.

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak nastavit přesměrování e-mailů z Office 365 na jiný e-mailový účet?

Popis postupu naleznete ZDE.

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak nastavit e-mail v Outlooku pro účet založený na Office 365?

Popis nastavení naleznete ZDE.

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak zjistit nastavení připojení k poštovní schránce v Office 365 pomocí protokolu POP nebo IMAP?

1. Přihlaste se ke svému účtu pomocí Outlook Web Appu na adrese office365.jcu.cz

2. Na panelu nástrojů Outlook Web Appu klikněte na Nastavení Ikona NastaveníMožnosti > Účet > Můj účet >Nastavení pro přístup pomocí protokolu POP nebo IMAP.

3. Název serveru POP3, IMAP4 a SMTP a další nastavení, která asi budete muset zadat, najdete na stránceNastavení pro přístup pomocí protokolu POP nebo IMAP.

 

Nastavení e-mailů na Apple iPhonu, iPadu a iPodu Touch

Nastavení e-mailu v telefonu nebo tabletu s Androidem

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak nastavit časové pásmo a jazyk v Outlook Web Appu?

Nastavení časového pásma a jazyka v Outlook Web Appu naleznete ZDE.

Zobrazit nebo skrýt odpověď Export kontaktů z jiných e-mailových služeb a programů

Export kontaktů z jiných e-mailových služeb a programů

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak sdílet kalendář v Outlook Web Appu?

Sdílení kalendáře

Zobrazit nebo skrýt odpověď Přenos kalendářů mezi aplikací Outlook a službou Google Calendar

Přenos kalendářů mezi aplikací Outlook a službou Google Calendar

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak nainstalovat Office s použitím Office 365 pro firmy?

Instalace Office s použitím Office 365 pro firmy

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak sdílet web nebo dokument s lidmi mimo organizaci?

Více info zde

 

 

Zobrazit nebo skrýt odpověď Jak dlouho mohu využívat službu Office 365 nebo OneDrive?

Službu mohou využívat všichni studenti a zaměstnanci JU s aktivním studim či platným PPV. Po ukončení studia nebo při ukončení PPV bude ke službám přístup zrušen a dokumenty v úložišti OneDrive smazána. Doporučujeme si data před státnicemi či ukončením PPV zálohovat.

Akce dokumentů

Novinky / Upozornění
Výpadek systému IdM 11. 12. 2018 Vážení uživatelé, dne 11. 12. 2018 proběhne od 15.30 hodin odstávka serveru idm.jcu.cz z důvodu instalace nové verze systému. Výpadek bude trvat cca 1 hodinu. Děkujeme za pochopení.
Krátkodobý výpadek Mezd, FIS, IPS, VERSO 6. 12. 2018 Vážení uživatelé, z důvodu nutného restartu serveru bude dnes od 20.00 hodin cca 30 min. výpadek uvedených služeb. Děkujeme za pochopení.
Další novinky...
Pracoviště HelpDesk CIT

Otevírací doba

Po  8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Út   8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

St   8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Čt   8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Pá  8.00 - 12.00   13.00 - 17.00

Kontakt

Telefon: 38 777 1234

Mobil:    724 859 137

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz


Více informací ZDE