Nacházíte se zde: Úvod / Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

FAQ FAQ - IDM (jednotná správa identit)
Pozor! S heslem pro první přihlášení se přihlásíte pouze do systému IdM na adrese https://idm.jcu.cz/ , kde je nutné si jej změnit a teprve poté se přihlásíte do dalších systémů na JU!
FAQ PS document FAQ - IPS (Interní platební systém)
FAQ FAQ - kamerový systém
FAQ FAQ - Kartové centrum
FAQ FAQ - kontrola plagiátů pomocí Odevzdej.cz, Thesis.cz
FAQ FAQ - Office 365
FAQ Troff document FAQ - Orgstr
FAQ FAQ - SafeQ - tisk a kopírování
FAQ FAQ - VERSO a MIS

Akce dokumentů

Novinky / Upozornění
Odstánvka EGJE Dne 30.1.2023 od 11:00 do 12:00 proběhne odstavka programu EGJE z důvodu instalace úprav. Děkuji za pochopení.
Odstávka DB serveru (iFIS, VERSO, EGJE) - 28. - 29. 1. 2023 Dobrý den, v sobotu od 28. 1. 2022 od 14:00 bude probíhat odstávka DB serveru Oracle. Z tohoto důvodu nebudou dostupné služby iFIS, VERSO a EGJE. Odstávka je plánována do neděle 29.1. do 18:00. Děkujeme za pochopení.
Odstávka EGJE Dne 23.1.2023 od 11:00 do 12:00 proběhne odstávkja programu EGJE z důvodu instalace Legislativních změn. Děkuji za pochopení
Odstávka EGJE Dne 19.1.2023 od 11:00 do 11:30 proběhne odstávka programu EGJE z důvodu údržby. Děkuji za pochopení
Další novinky...
HelpDesk CIT

 

             

 

E-mail:  helpdesk@rt.jcu.cz

Více informací ZDE